چاپ مقاله در اولین همایش ملی کارورزی و دانش آفرینی در دانشگاه فرهنگیان
یازدهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش مجازی) در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۰ توسط دانشگاه بوعلی سینا،انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران در شهر همدان برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
ارتباط با دبیرخانه همایش
تلفن همراه دبیرخانه: 09935107665
وبسایت: پایگاه رسمی کنفرانس
اطلاعات مهم کنفرانس
تاریخ برگزاری: ۴ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ میلادی: 2022-02-23
مهلت ارسال اصل مقاله: ۱۴۰۰/۹/۱۵
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
سازمان علمی برگزار کننده همایش: دانشگاه بوعلی سینا
برگزار کننده:
انجمن علمی: انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
شهر همایش: شهر همدان
استان همایش: استان همدان
محورهای همایش
1. تبیین فلسفی آموزش مجازی
- مبانی، اهداف، اصول، روش ها، ضرورت و امکان آموزش مجازی
- مکاتب فلسفی و آموزش مجازی
- رویکردهای فلسفی و آموزش مجازی
- مطالعه تطبیقی فلسفه حاکم بر نظام های آموزش مجازی جهان
- تحلیل مفاهیم حوزه آموزش مجازی(برنامه درسی، تعامل، تدریس، ارزشیابی، اخلاق، عدالت، نسبت دانش و فناوری، ..)
- تببین نسبت آموزش مجازی و آموزش حضوری
2. ترسیم چشم انداز مطلوب آموزش مجازی از منظر فلسفه تعلیم و تربیت
- بررسی جایگاه آموزش مجازی در اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت
- تبیین و ارزیابی وضعیت موجود آموزش مجازی
- تحلیل نظامِ مسائلِ آموزش مجازی
- تبیین شایستگی های آموزش مجازی از منظر فلسفه تعلیم و تربیت
3. فرصت ها و چالش های آموزش مجازی از منظر فلسفه تعلیم و تربیت
- فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزش و پرورش
- فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در نظام آموزش عالی
- فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در حوزه تربیت غیررسمی
- فرصت ها و چالش های آموزش مجازی از منظر جهانی، ملی و محلی
- نقد آموزش مجازی در مقایسه با آموزش حضوری
4. آموزش مجازی در دوران کرونا و راهکارهای لازم برای مواجهه ی نظام تربیتی با دوران پساکرونا
- نسبت فلسفه و آموزش در دوران کرونا و پساکرونا
- رسالت فلسفه تعلیم و تربیت در دوران کرونا و پساکرونا
- مبانی، اهداف، اصول، روش ها، ضرورت، امکان و راهکارهای مواجهه نظام تربیتی با دوران پساکرونا