چاپ مقاله در اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت و مدیریت بازاریابی
اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت و مدیریت بازاریابی در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ توسط ،انجمن بازاریابی ایرانموسسه پژوهشی مدیریت مدبر برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.
این کنفرانس تحت تایید و حمایت سیویلیکا برگزار میشود و مقالات آن در سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه و منتشر خواهد شد
وبسایت: پایگاه رسمی کنفرانس
اطلاعات مهم کنفرانس
تاریخ برگزاری: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
تاریخ میلادی: 2021-08-17
مهلت ارسال اصل مقاله: ۱۴۰۰/۵/۱۶
مهلت ثبت نام: ۱۴۰۰/۵/۱۶
برگزار کننده: موسسه پژوهشی مدیریت مدبر
انجمن علمی: انجمن بازاریابی ایران
محورهای همایش
جهت نگارش و چاپ مقاله در اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت و مدیریت بازاریابی یکی از محورهای ذیل را انتخاب نمایید :
مجموعه مدیریت(بازاریابی، دولتی، صنعتی، بیمه، فناوری اطلاعات، آموزشی و ….)
مجموعه مدیریت بازاریابی(مفاهیم، رضایت مشتری، بازاریابی کارآفرینانه، برنامه ریزی، قیمت گذاری، بازارهای هدف، رقبا، پیشبرد فروش، مدیریت کارکنان فروش، مدیریت اداره کارکنان، آینده پژوهی در بازاریابی و تلاش های بازار)
سایر موضاعات مرتبط با مدیریت و بازاریابی