انتخاب موضوع رساله دکتری مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
یکی از دغدغههای اصلی دانشجویان در انجام پایان نامه و رساله دکتری، انتخاب موضوع رساله و پایاننامه است. رسالهیار به منظور یاری شما پژوهشگر گرامی در انتخاب یک موضوع جدید و کاربردی، اقدام به تهیه لیستی از موضوعات پایاننامهها و رسالههای پیشین انجام شده در رشته شما نموده است. این لیست میتواند الگوی خوبی برای شما در انتخاب موضوع رساله دکتری مدیریت دولتی باشد. لطفاً دقت داشته باشید از آنجایی که این عناوین قبلاً انتخاب و به انجام رسیدهاند صرفاً جهت آشنایی شما با نحوه انتخاب موضوع ارائه شدهاند.
و در صورتی که این موضوعات را انتخاب نمائید با توجه به تکراری بودن، از سوی گروه آموزشی و ایرانداک پذیرفته نخواهند شد. اما چرا انتخاب موضوع تکراری؟؟؟ شما میتونید جهت مشاوره در انتخاب موضوع پایاننامه و رساله دکتری در واتساپ با شماره 09221256610 با ما در تماس باشید و یک موضوع خوب و کاربردی رو انتخاب و به ثبت برسونید.
موضوعات پایاننامه و رساله دکتری
عناوین و موضوعات - بخش اول
حدود صلاحیت و نحوه مشارکت اتاق بازرگانی ایران در سیاست گذاری های عمومی اقتصادی
بررسی تاثیر حجم تسهیلات بانکی بر روی رشد ارزش افزوده بخشهای مختلف اقتصادی (کشاورزی. صنعت و معدن. بازرگانی. مسکن)
نقش و جایگاه سازمان جهانی گمرک و تعامل آن با اتاق بازرگانی بین الملل در تسهیلات تجارت خارجی
اثر سیاستهای پولی بر روی متغیرهای کلان اقتصاد با تأکید بر بخش کشاورزی
بررسی و تعیین علل موثر بر افزایش میزان تقاضای شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی برای سفارش پخش آگهی بازرگانی به سازمان صدا و سیما
بررسی و اولویتبندی عوامل موثر بر فرصتهای سرمایه گذاری خارجی با رویکرد QFD
بررسی اثر رابطه مبادله بر توزیع درآمد در ایران
آسیبشناسی سیاست جنایی تقنینی ایران در خصوص مبارزه با قاچاق کالا
تأثیر تغییرات نرخ ارز بر میزان صادرات غیرنفتی ایران با پنج شریک عمده تجاری اول
بررسی و تحلیل Benchmarking در شرکتهای سرمایه گذاری و انتخاب الگوی Benchmarking در شرکت سرمایه گذاری سایپا
شناسایی و رتبهبندی موانع سرمایهگذاری در تولید کالاهای اساسی کشاورزی و ارائه راهکار مبتنی بر بند 6 و 7 سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی
بررسی چارچوب و نقش حقوقی صندوق های ضمانت صادرات بر توسعه تجارت و مقایسه آن با بیمه های بازرگانی
عناوین و موضوعات - بخش دوم
تبیین مدل سبک زندگی ایرانی -اسلامی مصرف کنندگان ایرانی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد شرکتهای بازرگانی استان بوشهر با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره
بررسی اثرات تسهیلات اعطائی بر روی رشد اقتصادی و اشتغال به تفکیک بخشی طی دوره 1393-1376
بررسی عوامل موثر بر صادرات محصولات و اولویتبندی آن با متد فازی (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)
بررسی راههای تامین مالی با تکیه براصلاح شیوه سرمایه گذاری در سازمان تامین اجتماعی
بررسی روشهای تنظیم و ایجاد تعادل در بازار ایران با تاکید بر عوامل موثر بر نرخ ارز حقیقی (1388-1344)
آزمون رابطه علیت بین قیمت خرده فروشی و عمده فروشی مواد پروتئینی در استان مازندران
مدیریت انتقال تکنولوژی در صنعت چینی
بررسی عوامل تعیینکننده مؤثر بر شدت واردات در مناطق آزاد تجاری
ارتباط بین سیاست پایدار سود تقسیمی با عملکرد شرکت
تاثیر سیاست های مالی و بازرگانی بر عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی گمرکات استان بوشهر)
تاثیر ریسک نقدینگی و ریسک اعتباری بر ثبات بانکی بانکی بانک صادرات شعب مشهد
عناوین و موضوعات - بخش سوم
تبیین الگوی عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات کشاورزیموردمطالعه: استان هرمزگان
بررسی امکان صدور محصولات صناعی تبدیلی کشاورزی استان خراسان و بازاریابی خارجی آن.
بررسی عوامل شکلدهنده رفتار پسانداز در اقتصاد ایران
بررسی زمنیه صادرات خشکبار ایران ((گردو)) در استان همدان
بررسی راه کارهای توسعه بازارهای بین المللی تابلو فرش دستباف
ارئه استراتژی مناسب بازاریابی جهت ارتقاء جایگاه ایران در بازار جهانی نفت
تدوین الگوی استخراج راهبردهای ارتقاء عملکرد گونه های نهادی نظام ملی نوآوری
عوامل تاثیرگذار بر سودآوری بانک ملت
مدلسازی نقش اخلاق در تجارت الکترونیک و ارزیابی آن با رویکرد معادلات ساختاری
بررسی زمینههای توسعه اقتصاد شهری خوشه محور (مطالعه موردی استان تهران)
شناسایی زنجیرههای تولیدی در ایران با استفاده از شاخص میانگین طول انتشار
مطالعه عوامل موثر بر وصول مطالبات غیرجاری در بانکهای ایران مطالعه موردی: بانک سپه
عناوین و موضوعات - بخش چهارم
نواندیشی در پیمان های تجاری ایران
ارزیابی و تجزیه و تحلیل اثر سیاستهای جدید ارزی بر کسری بودجه دولت
تاثیر مدیریت دانش ذینفعان بر نتایج کلیدی کسب و کار ( مورد مطالعه مدارس آموزش و پرورش شهر تهران )
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه اقتصادی شهرها؛ مطالعه موردی: شهر رستمکلا
بررسی ارتباط یادگیری سازمانی با مسوولیت پذیری اجتماعی در اداره بندر شهید رجایی مبتنی بررویکرداقتصادمقاومتی
بررسی تاثیر مرکز ملی فرش ایران بر افزایش صادرات فرش دستباف
ارایه مدل سیاستگذاری برای توسعه بازار خدمات بیمه کشور براساس رویکرد منبع بنیان (RBV)
رتبه بندی راهکارهای جایگزین سوئیفت در محیط تحریم (مطالعه موردی: اقتصاد ایران)
بررسی تاثیر انتظارات مشتری و ارزش درک شده بر وفاداری مشتری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتری در بانک ایران زمین شعب مشهد
بررسی نقش متغیر های کلان اقتصادی بر مدیریت سودآوری بانک های دولتی (مطالعه موردی بانک ملی ایران)
بازاریابی بار هوایی در هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران
عناوین و موضوعات - بخش پنجم
بررسی نقش متغیر های کلان اقتصادی بر مدیریت سودآوری بانک های دولتی مطالعه موردی بانک ملی ایران
ارزیابی بخشهای کلیدی مزیت دار اقتصاد ایران در تجارت با عراق
تاثیر سرمایه بر سود آوری بانک ( مطالعه موردی نظام بانکی ایران)
طراحی و تبیین شبکه یکپارچه زنجیره تامین مبتنی بر تهاتر با استفاده از فناوری اطلاعات
بررسی علل جایگاه نامناسب ایران در شاخص پیچیدگی اقتصادی
ارائه ی مدل نظام مند برای تحلیل پدیده ی عدم حمایت از کالای داخلی
بررسی تأثیر اخلاق رفتار فروش در وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل
شناسایی راه های تشویق و حمایت از صادرات کالاها و خدمات دارای مزیت رقابت استان ایلام
رابطه سه جانبه بین رشد اقتصادی، توسعه انسانی و درجه باز بودن تجاری (با استفاده از سیستم معادلات همزمان پانل)
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر احتمال ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اولویت بندی کشورهای خاورمیانه جهت تاسیس شعبه بانکی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ملل)
بررسی تأثیر طراحی اجرای تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده
اثر هزینه های نمایندگی و ساختار مالکیت بر رابطه ی بین مدیریت سرمایه در گردش و جریان نقد عملیاتی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران (با رویکرد معادلات ساختاری)