یکی از دغدغههای اصلی دانشجویان در انجام پایان نامه و رساله دکتری، انتخاب موضوع رساله و پایاننامه است. رسالهیار به منظور یاری شما پژوهشگر گرامی در انتخاب یک موضوع جدید و کاربردی، اقدام به تهیه لیستی از موضوعات پایاننامهها و رسالههای پیشین انجام شده در رشته شما نموده است. این لیست میتواند الگوی خوبی برای شما در انتخاب موضوع رساله دکتری مدیریت بازرگانی باشد. لطفاً دقت داشته باشید از آنجایی که این عناوین قبلاً انتخاب و به انجام رسیدهاند صرفاً جهت آشنایی شما با نحوه انتخاب موضوع ارائه شدهاند.
و در صورتی که این موضوعات را انتخاب نمائید با توجه به تکراری بودن، از سوی گروه آموزشی و ایرانداک پذیرفته نخواهند شد. اما چرا انتخاب موضوع تکراری؟؟؟ شما میتونید جهت مشاوره در انتخاب موضوع پایاننامه و رساله دکتری در واتساپ با شماره 09221256610 با ما در تماس باشید و یک موضوع خوب و کاربردی رو انتخاب و به ثبت برسونید.
موضوعات پایاننامه و رساله دکتری
عناوین و موضوعات - بخش اول
بررسی تأثیر هوش تجاری بر مدیریت تبلیغات بینالملل
تأثیر مدیریت استعداد در فرآیندهای توسعه منابع انسانی در شرکت های بازرگانی استان تهران
تبیین مدیریت عملکرد بازرگانی شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران با رویکرد اخلاق حرفهای
شناسایی عوامل تعیینکننده قصد کارآفرینی دانشجویان دختر رشته مدیریت دولتی، صنعتی و بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی
ارزیابی میزان آمادگی بهکارگیری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری و تاثیر آن در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان با استفاده از روش AHP
موسسات انتفاعی و بازرگانی دولتی از دیدگاه اقتصاد ملی و مدیریت
ارزیابی اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکتهای بیمه بازرگانی
بررسی نقش مدیریت دانش در رشد فعالیت های بازاریابی
بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت در شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران
شناسایی و توصیف مولفههای سازمان جهادی در عرصه تجارت و بازرگانی
بررسی تأثیر مدیریت دانش استراتژیک بر مدیریت تغییر
چارچوب پذیرش eCRM در بخشهای مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران
بررسی تاثیر سیستم های برنامه ریزی و شیوه های مدیریت زنجیره تامین کالا بر عملکرد بازرگانی شرکت مادوی (نمایندگی انحصاری هیلتی)
بررسی تاثیر سیستم های برنامه ریزی و شیوه های مدیریت زنجیره تامین کالا بر عملکرد بازرگانی شرکت مادوی (نمایندگی انحصاری هیلتی)
تأثیر نگرش مصرف کننده از اعتبار تأییدکننده بر قصد خرید
بررسی رابطه هوش تجاری با مدیریت دانش و نوع تصمیمگیری مدیران اداره بازرگانی استان مازندران
بررسی رابطه هوش تجاری با مدیریت دانش و نوع تصمیم گیری مدیران اداره بازرگانی استان مازندران.
مدیریت روابط استراتژیک با تامین کننده ( پیش شرط ها و خروجی های آن )در شرکت کشتیرانی و بازرگانی امین کاسپین شمال
نقش مدیریت دانش در بهبود فعالیتهای بازاریابی: عوامل موفقیت و شکست استقرار سیستمهای مدیریت دانش در سازمانهای بازرگانی
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وابستگی مشتریان به تأمین کنندگان
عناوین و موضوعات - بخش دوم
بررسی تاثیر سامانه مدیریت استعدادها بر تعهد سازمانی مطالعه موردی: هلدینگ صنعتی بازرگانی صنام
ارزیابی آمادگی سازمانی برای پذیرش و پیادهسازی سامانه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز
بررسی رابطه فن آوری اطلاعات لجستیک باروابط بلندمدت در مدیریت زنجیره تامین(مورد کاوی:شرکت بازرگانی دولتی ایران)
تدوین استراتژی برای شرکت عطر بیک یار
بررسی تأثیر عناصر تبلیغات شبکه های اجتماعی بر رفتار و قصد خرید دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی در مؤسسه آموزش عالی راهبرد شمال
تاثیر بازاریابی اجتماعی بر رفتارهای بهداشتی
تأثیر نگرش مصرف کننده از اعتبار تأییدکننده بر قصد خرید
آسیبشناسی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
انتخاب الگوی مناسب برون سپاری برای بخش لجستیک داخلی زنجیره تامین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
شناسایی و اولویتبندی موانع استقرار تجارت الکترونیک در شرکتهای بیمه از دیدگاه مدیران بیمههای شهر تهران
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی و اجرای اثربخش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در شرکتهای بازرگانی منطقه آزاد چابهار
بررسی عوامل موثر بر طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به منظورجذب و حفظ بیشتر مشتریان در شرکت بازرگانی و پخش سفیر و رتبه بندی عوامل بر اساس تکنیک ANP
بررسی آمادگی استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی
مطالعه تأثیر توانمندسازی نیروی انسانی با نقش میانجی مدیریت دانش بر نوآوری سبز
ارزیابی نقش تاثیر عناصر حمایتی ، نگرش شخصی و کنترل رفتاری درک شده بر قصد کارآفرینی
بررسی عوامل تصمیم ساز مدیریتی اقتصادی، بر میزان صادرات زعفران در ایران
بررسی تاثیر استراتژی های بازرگانی بر مسئولیت اجتماعی مدیریت زنجیره تامین مطالع موردی شرکت بازرگانی دولتی ایران
تعیین ترکیب بهینه واحدهای استراتژیک بازرگانی با استفاده از فنون هوش مصنوعی ((بررسی موردی: سازمان صنایع و معادن بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی))
بررسی سیستم مدیریت صادرات صنعت پوشاک
نقش خلاقیت مدیران بازرگانی در میزان فروش واحد تولیدی قطعات خودرو مشهد
عناوین و موضوعات - بخش سوم
بررسی بهبود عملکرد شرکتها در اثر وجود برندمداری
بررسی اثر کیفیت سیستم آموزش شرکت های بازاریابی بر میزان آمادگی کارکنان در جهت جذب مشتریان جدید
طراحی مدل همراستایی بازاریابی الکترونیکی سازمانهای بازرگانی با استراتژی کلان سازمان
ارزیابی اقتصادی پیادهسازی مدیریت امنیت اطلاعات
بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد مدیریت زنجیره تامین در شرکت بازرگانی دولتی ایران
عوامل موثر بر موفقیت مذاکرات تجاری بینالملل
بررسی ارتباط بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد بانک قوامین
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد واحد امور مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
بررسی تاثیر عوامل منطقی و احساسی بر وفاداری به برند با نقش میانجی رضایتمندی مشتری
نقش مدیریت دانش در چابکی سازمانهای تجاری (مدلیابی معادلات ساختاری)
مطالعه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بنگاه با توجه به نقش میانجی بازارگرایی
تاثیر مدیریت ریسک سازمانی بر مزیت رقابتی با استفاده از نقش فنآوری اطلاعات
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک میان بنگاهها (B2B) بر تحویل به موقع کالا؛
بررسی رابطه بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان به آنها مطالعه موردی: شرکت خدمات بیمهای پارسیان، توسعه و آسیا در شهر تهران
رابطه بین معنویت با سبک شهودی تصمیمگیری مدیران در شرکتهای تجاری استان خوزستان
بررسی رابطه تحولآفرین با مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات شهر تهران
طراحی و تبیین مدل شایستگیهای منابع انسانی با بررسی تأثیر آن بر بهرهوری در شرکت ملی پتروشیمی ایران
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مشتری بر وفاداری به برند با تاکید بر نقش رضایت مشتری،هویت نام تجاری و مشارکت
بررسی و تحلیل مقایسهای میزان عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با استفاده از مدل BSC قبل و بعد از ادغام دو سازمان صنایع و معادن و سازمان بازرگانی
بررسی نقش مناطق آزاد تجاری در توسعه تجارت بین المللی
عناوین و موضوعات - بخش چهارم
تبیین یک چارچوب برای تولید پایدار در شرکت سیمان نکا
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر توسعه تبلیغات بازرگانی و نقش میانجی بازاریابی کارآفرینانه
ارزیابی و انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین تاب آور در شرکت زرین پرشیا
رتبه بندی محرک های یکپارچگی زنجیره تامین سبز- ناب با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی
مستندسازی به منظور استقرار سیستم تضمین کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو 9000 و شاخص های بهره وری فعالیت های امور بازرگانی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان ( با تاکید بر خریدها وبکارگیری خدمات تامین کنندگان )
تبیین کارکردهای استراتژیک ECommerce مبتنی بر مدل پنج نیروی رقابتی پورتو
بررسی نقش بازاریابی داخلی بر صورتهای مالی شرکتهای بازرگانی استان قزوین با تأکید بر بازارگرایی
گسترش دامنه کاربردهادی ایران کد مبتنی بر فناوری دیتا ماتریس (تحت عنوان چالشها و راهکارها)
نشانه شناسی سبک زندگی ارائه شده به کودکان در تبلیغات بازرگانی سیمای جمهوری اسلامی ایران
رابطه اخلاق حرفه ای با بازار گرایی در صنعت تولید لبنیات استان مازندران÷
تنگناها و نارساییهای مدیریت مالی در اداره کل امور مالی شرکتسهامی خاص فروشگاههای زنجیرهای ق
رتبه بندی گرایش های مدیریت از نظر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
بررسی نقش ارزشهای ادراکی اعتماد و عادت بر وفاداری مشتریان با تمرکز بر عامل تعدیلگر رضایت مشتری
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد صادرات (شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران)
رتبه بندی الگوهای کسب و کار در توسعه بازرگانی خارجی بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی
چارچوب تئوریک برای انتقادات بر مدیریت دولتی نوین
بررسی تأثیر سبک رهبری تحولآفرین بر تعهد سازمانی کارکنان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
مطالعه کارآمدی مدل مدیریت استراتژیک دیوید برای بکارگیری در سازمانهای رسانهای خدمت عمومی با استفاده از نظرات خبرگان
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در آموزش تخصصی صادرکنندگان
تاثیر فرهنگ نوآوری، نوآوری بازاریابی و نوآوری محصول بر عملکرد بازار شرکتهای کوچک و متوسط (SME)
عناوین و موضوعات - بخش پنجم
بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتریان بر عملکرد صادرات شرکت تعاونی مرغ خوشپخت آذربایجان غربی
بررسی نقش اقدامات مدیریت دانش از طریق ظرفیتهای پویای مدیریت دانش، بر عملکرد صادراتی صنایع کوچک و متوسط در استان زنجان
بررسی تاثیر فضای رقابت بر طرحریزی استراتژی توانمندسازی واحد بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و شاخصهای فرهنگ سازمانی (اداره کل امور مالیاتی جنوب استان تهران)
تاثیر حاکمیت مدیریت استراتژیک بربهره وری کارکنان از طریق تعهد سازمانی
الویت بندی استراتژی های ورود به بازار آسیای میانه
بررسی نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر سوداگری سازمانی مطالعه موردی :(مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان)
تأثیر سیستم های ارزیابی عملکرد در حمایت از نوآوری در بهبود کیفیت زنجیره تأمین(صنعت لبنیات استان مازندران)
بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر قابلیتهای مدیریت دانش با نقش واسطه ای یادگیری، نوآوری باز و قابلیت نوآوری
ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان تابآور با تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره
شایستگیهای مدیران جهانی و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی آنان
بررسی تاثیر چالش های موجود در عقد قرارداد های تجاری و بازرگانی(مورد مطالعه: صنایع استان آذربایجان غربی)
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد شرکتهای بازرگانی استان بوشهر با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره
بررسی موانع پذیرش تغییر در سامانه جامع بازرگانی با استفاده از مدل ADKAR در شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران
استراتژیهای بازاریابی، ریسکهای ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
بررسی تاثیر فرایند خرید پایدار بر عملکرد زنجیره تامین پایدار
استراتژیهای بازاریابی، ریسکهای ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
بررسی تاثیر فرایند خرید پایدار بر عملکرد زنجیره تامین پایدار
استراتژیهای بازاریابی، ریسکهای ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین بلیط هواپیما