یکی از دغدغههای اصلی دانشجویان در انجام پایان نامه و رساله دکتری، انتخاب موضوع رساله و پایاننامه است. رسالهیار به منظور یاری شما پژوهشگر گرامی در انتخاب یک موضوع جدید و کاربردی، اقدام به تهیه لیستی از موضوعات پایاننامهها و رسالههای پیشین انجام شده در رشته شما نموده است. این لیست میتواند الگوی خوبی برای شما در انتخاب موضوع رساله دکتری مدیریت آموزشی باشد. لطفاً دقت داشته باشید از آنجایی که این عناوین قبلاً انتخاب و به انجام رسیدهاند صرفاً جهت آشنایی شما با نحوه انتخاب موضوع ارائه شدهاند.
و در صورتی که این موضوعات را انتخاب نمائید با توجه به تکراری بودن، از سوی گروه آموزشی و ایرانداک پذیرفته نخواهند شد. اما چرا انتخاب موضوع تکراری؟؟؟ شما میتونید جهت مشاوره در انتخاب موضوع پایاننامه و رساله دکتری در واتساپ با شماره 09221256610 با ما در تماس باشید و یک موضوع خوب و کاربردی رو انتخاب و به ثبت برسونید.
موضوعات پایاننامه و رساله دکتری
عناوین و موضوعات - بخش اول
بررسی و اولویت بندی مهارتهای بازاریابی از دیدگاه اساتید مدیریت و کارشناسان بازاریابی
بررسی اثر مدیریت دانش بازاریابان بر اثربخشی بازاریابی شبکهای
بررسی و ارزیابی مدیریت بازاریابی در صنایع استان فارس
بررسی مدیریت بازاریابی از دیدگاه فقه امامیه
بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازاریابی نوآورانه بر عملکرد بازاریابی در شعب منتخب بانک ملی مشهد
بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمانی
بررسی تاثیرات مدیریت استراتژیک بازاریابی دیجیتال بر مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت
بررسی تاثیر بازاریابی حسی وحمایتی بر مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مشتری در سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل
بررسی تاثیر دوره های آموزشی مدیریت بازاریابی بر بهبود عملکرد مدیران در بانک کشاورزی استان فارس
بررسی رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت نمونه
بررسی نقش مدیریت دانش در رشد فعالیت های بازاریابی
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری از نظر اساتید رشته مدیریت شهرستان آمل
بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر چابکی سازمانی در ادارات بیمه استان آذربایجان غربی
بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر چابکی سازمانی در ادارات بیمه استان آذربایجان غربی
بررسی میزان اثربخشی قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد مالی سازمان (صنایع لبنی)
بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان – مورد مطالعه بانک پارسیان در شهر تهران
بررسی تاثیر همکاری های مشتری و مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی
بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر ارتقاء عملکرد فروش
بررسی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد بازاریابی شرکت های دریایی در ایران
بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
عناوین و موضوعات - بخش دوم
تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر بازاریابی سبز( مطالعه موردی: شرکتهای صنعتی شهرستان زنجان)
بررسی تاثیر بازاریابی آموزشی و مدیریت کیفیت جامع بر توانمندسازی کارکنان
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان مزیتی رقابتی در بازاریابی سبز
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه و مدیریت ارتباط با مشتری بر روی رضایت مشتری با میانجیگری بازاریابی داخلی در شرکت های دانش بنیان(مطالعه موردی شهر بوشهر)
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری و بازار یابی داخلی بر عملکرد بانکهای خصوصی شهرستان اردبیل
بررسی تأثیر تعهد مدیریت بازاریابی و فروش به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان بازاریابی و فروش شرکت دخانیات ایران
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های تجهیزات پزشکی شهر شیراز
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه و مدیریت ارتباط با مشتری بر روی رضایت شغلی به میانجی گری بازاریابی داخلی در شرکت های دانش بنیان(مطالعه موردی شهر بوشهر)
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی کارآفرینانه بر روی رضایت مشتری با نقش تعدیل گر بازاریابی داخلی در شرکت های دانش بنیان شهر بوشهر
تحلیل رابطه بین جهت گیری کارآفرینی و قابلیت های مدیریت بازاریابی با عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام)
تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان خدمات پس از فروش سایپا
نقش مدیریت بازاریابی در توسعه صادرات خرما در استان خوزستان
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت های بازار یابی (مورد مطالعه:بانک های خصوصی شهرستان خرم آباد)
تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان در شرکت بیمه کوثراستان تهران
تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی
بررسی تکنیکهای دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با تجارت و بازاریابی الکترونیکی بر اساس نقش مدیریت دانش
تأثیر مدیریت بازاریابی مقصد بر تعدیل فصلی بودن گردشگری شهر همدان
تاثیر کارکرهای مدیریت دانش بازاریابی بر سازگاری مشتری و برند (مورد مطالعه: بیمه ایران شهر ایلام)
بررسی تاثیر درک مدیران هتلهای ایران از بازاریابی ارتباطی بر امکان بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری از طریق نقش واسط امکان ادامه استفاده از بازاریابی ارتباطی
تاثیر مدیریت راهبردی و بازاریابی رابطهمند بر عملکرد سازمانی
عناوین و موضوعات - بخش سوم
رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه مند با عملکرد بانک صادرات استان گلستان
بررسی رابطه بین مدیریت دانش، بازاریابی رابطه مند و جذب مشتری (مطالعه موردی: شعبه های بانک ملی در شهر شیراز)
تبیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد بانکی با رویکرد B2B
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت دانش (مطالعه موردی شهرک صنعتی تبریز)
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد عملکرد بازاریابی در صنعت بیمه ایران
بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)باتوجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش
تأثیر مدیریت روابط مشتری الکترونیکی بر بازاریابی اینترنتی (مورد مطالعه: دیجی کالا)
بررسی تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مخاطبان در صدا و سیمای استان ایلام
بررسی تاثیر نوآوری، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و مدیریت دانش مشتریان بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی بانک انصار )
آسیب شناسی سیستم مدیریت بازاریابی فروشگاههای مصرف تعاون روستایی شهرستان ارومیه با رویکرد ساختاری، زمینه ای و محتوایی
آسیب شناسی سیستم مدیریت بازاریابی فروشگاههای مصرف تعاون روستایی شهرستان ارومیه با رویکرد ساختاری، زمینه ای و محتوایی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطهمند بر صنعت گردشگری شهر بوشهر با نقش میانجی مدیریت دانش
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادرات با توجه با نقش میانجی قابلیت های مدیریت در شرکت ایران خودرو
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر صنعت گردشگری شهر بوشهر با نقش میانجی مدیریت دانش
بررسی اثر بازاریابی اجتماعی در بهبود مدیریت و کارآیی سازمان ها و شرکت
بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر چابکی برند در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران در شهر ایلام)
بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان مخابرات منطقه ایلام
بررسی تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر رضایت کارکنان با تأکید بر نقش شیوههای بازاریابی داخلی و اعتماد سازمانی (کارگزاری بورس آگاه شعبه شهر تهران)
اثر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارکنان به کار با در نظر گرفتن نقش ارتباطات رسمی و غیر رسمی
عناوین و موضوعات - بخش چهارم
تاثیر انتقال دانش ضمنی بر موفقیت بازاریابی با نقش میانجی اجرای مدیریت دانش (مورد مطالعه بانک پارسیان شعب تهران)
از تعهد مدیریت به بازاریابی درونی تا رضایت مشتریان و کارکنان: تحلیل نقش فعالیتهای بازاریابی درونی (مورد مطالعه: بانک الرافدین شهر کربلا)
تاثیر بازاریابی اجتماعی بر توسعه مدیریت حمل ونقل یکپارچه شهری
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری و قابلیتهای بازاریابی برعملکرد سازمانی ( مطالعهی موردی بانکهای غیردولتی استان زنجان)
الگوی ساختاری برای ارتباط میان مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمان با میانجی گری بازاریابی رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت های فعال در شهرک های صنعتی آمل)
بررسی و تحلیل بازاریابی رابطه مند بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )با استفاده ار مدل TOE (فناوری – سازمان – محیط ) (مورد مطالعه : همراه اول)
بررسی و تحلیل بازاریابی رابطه مند بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده ار مدل TOE( فناوری-سازمان-محیط) (مورد مطالعه : همراه اول)
بررسی تاثیر ابعاد ظرفیت جذب دانش بازاریابی بر فرایند توسعه محصول جدید و مدیریت ارتباط با مشتری
طراحی الگوی تلفیقی تعامل مدیریت منابع انسانی با اقدامات بازاریابی و بازخورد آن بر نتایج بازاریابی خارجی در صنعت خدمات درمانی
بررسی تاثیر سیستمهای اطلاعات بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان شرکت بیمه ای کوثر در استان یزد
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی با نقش واسطه بازار محوری و مدیریت ارتباط با مشتری بر شهرت برند
بررسی رابطه مدیریت دانش با قابلیت های بازاریابی در بیمه آسیا استان آذربایجان غربی
بررسی اثرات پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در جلب رضایت آنها از طریق بازاریابی رابطه مند در شرکتهای فعال منطقه آزاد ماکو
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی، مدیریت خدمات و هوش هیجانی بر مشتری مداری با نقش تعدیلگری جنسیت در بهداشت و درمان صنعت نفت مشهد
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش و عملکرد بازاریابی کارکنان شرکت پگاه تهران
تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC) بر مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بانکهای خصوصی شهر زاهدان
الگوی ساختاری برای تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با تبیین هوش رقابتی(مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در سطح شهر ساری)
بررسی تأثیر ابعاد هوش رقابتی بر مدیریت بازاریابی سبز(مورد مطالعه: گوشت مرغ سبز در منطقه مازندران به منظور صادرات)
ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی رابطه مند و عملکرد تجاری (مورد مطالعه: دفاتر بیمه شهر رشت)
بررسی تأثیر سیستم های اطلاعات بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان شرکت بیمه ای کوثر در استان یزد
عناوین و موضوعات - بخش پنجم
بررسی رابطه بین جهتگیری استراتژیک شرکت، مدیریت بازاریابی از نظر تاکتیکهای آمیخته بازاریابی و عملکرد نوآوری در شرکت صنایع تهویه اروند
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری با نقش تعدیلکنندگی هوش بازاریابی
کاربرد سیاستهای مدیریت منابع انسانی برای مدیران بازاریابی: تاکید بر استراتژیهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکتهای کوچک و متوسط
بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و مدیریت دانش
بررسی اثرات به کارگیری اینترنت بر اثربخشی مدیریت بازاریابی در شرکتهای کاشی و سرامیک ایران
تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان با نقش میانجی ادراک عدالت سازمانی
نقش مدیریت دانش بر استراتژی های بازاریابی با استفاده از عملکرد کسب و کار برتر در اداره صنعت و معدن و تجارت استان مرکزی
طراحی و تبیین مدل ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش فعالیتهای بازاریابی (مورد مطالعه: شرکتهای پخش مویرگی محصولات تند گردش)
تأثیر هوش هیجانی ، مدیریت خدمات و بازاریابی اینترنتی بر افزایش سود با توجه به مشتری مداری (مطالعه موردی شرکت شاتل)
بررسی تأثیر تکنولوژی اطلاعات و اجرای فرآیند مدیریت دانش بر عملکرد بازاریابی شرکتهای بیمه (مطالعه موردی: شرکت بیمه نوین)
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز با میانجیگری عملکرد بازاریابی بر رضایت مشتری (مورد مطالعه شرکت کاله)
تاثیر قابلیت های پویای مدیریت دانش بر عملکرد صادرات شرکت از طریق قابلیت های بازاریابی و فناوری
بررسی اثر قابلیتهای گویای مدیریت دانش بر عملکرد صادرات شرکت های صنایع غذایی و صنعت ساختمان با رویکرد توانمندی بازاریابی و فناوری
بررسی ارتباط میان کنترل و مدیریت ارتباط مشتریان با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه روستائیان شهر لنده
تحلیل تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری، گرایش بازاریابی رابطهمند و استراتژیهای تجاری بر اثربخشی عملکرد بانک
تحلیل تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری، گرایش بازاریابی رابطهمند و استراتژیهای تجاری بر اثربخشی عملکرد بانک
تحلیل تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری گرایش بازاریابی رابطه مند و استراتژی های تجاری بر اثربخشی عملکرد بانک
بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین در تعاونیهای روستایی جهت بازاریابی محصولات کشاورزی (مورد مطالعه استان قزوین)
تأثیر بازاریابی رابطه مند و هوش تجاری بر مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)
بررسی تاثیر تعهد به مدیریت بازاریابی بر ایجاد تغییر در سازمان، با نقش میانجی ارتباطات سازمانی و تفکر کارکنان (مورد مطالعه بانک های مسکن واقع در شهر شیراز)