یکی از دغدغههای اصلی دانشجویان در انجام پایان نامه و رساله دکتری، انتخاب موضوع رساله و پایاننامه است. رسالهیار به منظور یاری شما پژوهشگر گرامی در انتخاب یک موضوع جدید و کاربردی، اقدام به تهیه لیستی از موضوعات پایاننامهها و رسالههای پیشین انجام شده در رشته شما نموده است. این لیست میتواند الگوی خوبی برای شما در انتخاب موضوع رساله دکتری مدیریت آموزشی باشد. لطفاً دقت داشته باشید از آنجایی که این عناوین قبلاً انتخاب و به انجام رسیدهاند صرفاً جهت آشنایی شما با نحوه انتخاب موضوع ارائه شدهاند.
و در صورتی که این موضوعات را انتخاب نمائید با توجه به تکراری بودن، از سوی گروه آموزشی و ایرانداک پذیرفته نخواهند شد. اما چرا انتخاب موضوع تکراری؟؟؟ شما میتونید جهت مشاوره در انتخاب موضوع پایاننامه و رساله دکتری در واتساپ با شماره 09221256610 با ما در تماس باشید و یک موضوع خوب و کاربردی رو انتخاب و به ثبت برسونید.
موضوعات پایاننامه و رساله دکتری
عناوین و موضوعات - بخش اول
آینده پژوهی و بررسی تحولات رشته مدیریت آموزشی
جایگاه مدیریت آموزشی در اسلام
آسیب شناسی آموزش دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی
رابطه مدیریت آموزشی مدیران با خودکارآمدی و باورهای آموزشی معلمان مقطع ابتدایی
بررسی تاثیراصول کاربرد مدیریت آموزشی بر رضایت شغلی کارکنان و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان فارس
اصول و شاخص های نظارت و کنترل در مدیریت آموزشی با رویکرد اسلامی
جایگاه زن در ادبیات پژوهشی مدیریت آموزشی ایران
کاوشی در مبانی فلسفی دو نظریه مدیریت رفتاری و اقتضایی با تاکید بر مدیریت اموزشی
جایگاه زن در ادبیات پژوهشی مدیریت آموزشی ایران
بازنمایی هویت تاریخی “مدیریت آموزشی” در ایران با تأکید بر مقالات منتشر شده
بررسی راههای افزایش جذب فارغ التحصیلان رشته مدیریت آموزشی به مشاغل مدیریتی آموزش وپرورش از دیدگاه مدیران آموزشی و فارغ التحصیلان رشته مدیریت آموزشی شاغل در آموزش و پرورش شهر اهواز
شناسایی جریانهای اصلی آموزشی موثر بر روند تحول مدیریت آموزشی در ایران از تأسیس نظامیهها تا کنون
ادراک اعضای هیئت علمی مدیریت آموزشی درباره ساختار علمی این رشته و وضعیت آن در ایران
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت آموزشی بر مبنای دستاوردهای یادگیری مورد انتظار
ترسیم نقشه پژوهشی مدیریت آموزشی ایران بر اساس مطالعات علم سنجی
بررسی مدیریت آموزشی در ایران از دارالفنون تا انقلاب اسلامی
بررسی تاثیر نگرش مدیریتی مدیران آموزشی بر روش مدیریت آنان ازنظر دبیران در مقطع متوس
آسیبشناسی رسالههای دکتری رشته مدیریت آموزشی
بررسی تاثیر بازاریابی آموزشی و مدیریت کیفیت جامع بر توانمندسازی کارکنان
بررسی اصول مدیریت آموزشی از دیدگاه مدیریت علوی با تاکید بر نهجالبلاغه
مطالعه مدیریت آموزشی در مدارس علمیه پسرانه شهر قم
تحلیل جایگاه تفکر انتقادی در فرآیند مدیریت آموزشی در اسناد بالادستی در آموزش و پرورش ایران
میدان-آموختههای توسعه مدیریت آموزشی منطبق با فرهنگ سازمانی
بررسی و مقایسه شیوههای مدیریت آموزشی در مراکز تربیت معلم تهران
بررسی کارآیی بیرونی رشته مدیریت آموزشی دانشگاه های تهران
عناوین و موضوعات - بخش دوم
مسائل مدیریت آموزشی
بررسی رابطه بین سبک مدیریت آموزشی و عوامل نگهداری با ادامه خدمت کارکنان آموزشی دبیرستانهای دخترانه شهر مشهد در سال تحصیلی 1375-1376
بررسی وضعیت بکارگیری مهارت های مدیریت آموزشی توسط مدیران مدارس ابتدایی استان مازندران
بررسی رابطه مهارتهای سازمانی مدیریت زمان با استرس شغلی مدیران آموزشی شهر زاهدان
بررسی مقایسهایی رابطه بین مهارتهای مدیریتی و اثربخشی مدیران دارای مدرک مدیریت آموزشی و سایر مدیران در سطح آموزش و پرورش شهر تهران
تأثیر مدیریت دانش بر توسعه حرفهای مدیران گروههای آموزشی دانشگاه بیرجند
ساخت و تولید یک فیلم آموزشی در حیطه مدیریت و ارزشیابی نتایج حاصله
بازنمایی هویت تاریخی “مدیریت آموزشی” در ایران با تأکید بر مقالات منتشر شده
طراحی نظام آموزشی با استفاده از نیازسنجی آموزشی، با رویکرد مدیریت دانش کارکنان قراردادی بیمه مرکزی 1393
شناسایی نقش مدیریت آموزشی بر انگیزش معلمان راهنمایی استان قزوین
بررسی وضعیت بکارگیری مهارتهای مدیریت آموزشی تاوسط مدیران مدارس ابتدایی استان مازندران
بررسی رابطه بین بهرهوری مدیران آموزشی با هوش هیجانی و مهارتهای مدیریت زمان
مقایسه سبک های مدیریتی بزرگان دینی با مدیریت آموزشی نوین (بر مبنای مدرنیسم و پست مدرنیزم)
فضیلت سازمانی زنانه در مدیریت آموزشی: مطالعه موردی مدیران زن مدارس شهرستان مریوان
شناسایی موانع مدیریت تغییر در مجتمعهای آموزشی و پرورشی شهرستان نیشابور
بودجه و مدیریت آموزشی
بررسی تطبیقی مدیریت برنامههای آموزشی بدو خدمت و ضمن کارکنان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1380
بررسی میزان همراستایی نظام آموزشی و مدیریت استراتژیک در بخش بهداشت و درمان؛ (مطالعه موردی: بیمارستان بزرگ نفت اهواز)
مقایسه عملکرد وظایف نظارت و راهنمایی مدیران دارای مدرک مدیریت آموزشی با سایر مدیران از نظر دبیران مدارس راهنمایی شهر اصفهان .
مقایسه عملکرد مدیران فارغالتحصیل رشته مدیریت آموزشی و مدیران فارغالتحصیل سایر رشتهها در دبیرستانهای پسرانه شهر مشهد
بررسی تاثیر کاربست مدیریت زمان بر ارتقاء عملکرد مدیران آموزشی مدارس دخترانه دوره دوم متوسطه شهر تهران از دیدگاه مدیران آموزشی
ارزیابی کیفیت گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول
ارزیابی کیفیت آموزشی گروههای آموزش پزشکی در بیمارستانهای آموزشی شهر اهواز با بهره گیری از مدل مدیریت کیفیت اروپایی EFQM سال 1390
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی نظام مدیریت دانش (مورد مطالعه: بیمارستان های آموزشی شهر یزد)
بررسی وضع سیستم آموزشی در مدیریت تولید خشکی و تهیه طرح الگوی بهینه آموزشی در مشاغل فنی در سطح کارشناسی فنی
تاثیر سبکهای مدیریت آموزشی مدیران بر رضایت شغلی معلمان مدارس مقطع ابتدایی تهران
طراحی مدل تجاری سازی تحقیقات علوم انسانی با تاکید بر حوزه مدیریت آموزشی و با رویکرد صنعت مشاوره مدیریت
شناسایی و ارزیابی چالشهای آموزشی و پژوهشی دانشگاههای دولتی با رویکرد ترکیبی مدیریت فرایند کسبوکار و ششسیگما (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه قم)
عناوین و موضوعات - بخش سوم
بررسی تاثیر مدیریت مدرسه محور برکیفیت آموزشی و سود آوری سازمانی مدیران و معلمان مدارس عشایری شهرستان کلیبر
مقایسه کارآمدی مدیران تحصیل کرده در رشتههای مدیریت با سایر مدیران آموزشی مدارس متوسطه تهران
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر جذب نیروهای توانمند آموزش و پرورش در پست مدیریت آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی ابتدایی شهرستان سرخس
اجرای مدیریت کیفیت فراگیر در دفتر برنامهریزی آموزشی وزارت جهادسازندگی
بررسی رابطه مولفههای مدیریت دانش با اثربخشی برنامههای آموزشی در دانشگاه شهید چمران اهواز
بررسی رابطه بین توانمندسازهای مدیریت دانش، چرخه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی
تدوین و اعتبارسنجی استانداردهای آموزشی سیستم های مدیریت یادگیری الکترونیکی مبتنی بر طبقه بندی بازنگری شده بلوم
بررسی عوامل ساختارسازمانی و فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در بیمارستانهای آموزشی-درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی وبهداشتی زاهدان
“بررسی موانع توسعهی مدیریت مشارکتی در مدارس از دیدگاه مدیران مجتمعهای آموزشی و پرورشی شهرستان کلات نادر (خراسان رضوی)”
ارزیابی مولفههای مدیریت دانش در هوشمندسازی فعالیتهای آموزشی در مدارس از منظر معلمان منطقه 4 استان تهران
شناسایی شایستگی های حرفه ای مورد نیاز برای اشتغال موثر دانش آموختگان رشته مدیریت آموزشی در بخش آموزش و توسعه ی سازمانهای تولیدی و خدماتی
مدیریت کیفیت جامع آموزشی در مدارس غیرانتفاعی گروه مهرورزان استان مازندران 1395-96
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و رهبری کار آموزشی در دانشگاه الزهرا (س)
“ارزیابی عملکرد مدیران با تحصیلات آکادمیک مدیریت آموزشی و مدیران با تحصیلات آکادمیک غیر مدیریت آموزشی در مدارس مقطع متوسطه پسرانه شهر تهران در زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان“
بررسی مستندات حوزه دانشی مدیریت تکنولوژی و تأثیر سیاستهای آموزشی و پژوهشی کشور بر روند توسعه این حوزه در ایران
بررسی تطبیقی مدیریت و تشکیلات اداری و آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشورهای ایران، ژاپن، سوئد و آلمان
بررسی نگرش معلمان مقطع ابتدایی مدارس توانخواهان مشهد نسبت به برنامه ی درسی موجود و رابطه آن با سبک مدیریت کلاس و روش های آموزشی مورد استفاده این مدارس
مقایسه سبک مدیریت فارغالتحصیلان رشته مدیریت آموزشی با فارغ التحصیلان سایر رشتهها در مدارس آذربایجان غربی
بررسی رابطه فرهنگ و فناوری اطلاعات با استقرار فرایند مدیریت دانش در حوزه معاونت آموزشی دانشگاههای دولتی شهر تهران
برداشت مدیران دبستانهای ناحیه 2 تهران از مدیریت و رهبری آموزشی
بررسی رابطه ویژگیهای وضع موجود (سوابق و تحصلات) مدیران آموزشی (مدیران آموزش و پرورش و مدیران دبیرستانهای) استان کهگیلویه و بویراحمد با ویژگیهای مدیریت کیفیت فراگیر
عناوین و موضوعات - بخش چهارم
تک نگاشت روایی یک دبیرستان; فهم کارکرد مدیریت آموزشی در تکوین نظام ارزشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
بررسی رابطه بین میزان بکارگیری مهارتهای فردی مدیریت زمان دبیران و میزان کیفیت عملکرد آموزشی آنان در مدارس متوسطه شهر کنگان در سال تحصیلی 91-92
بررسی مقایسه ی اثربخشی مدیران مدارس فارغ التحصیل رشتههای مدیریت آموزشی با سایر مدیران مدرسه در رشته های دیگر از دیدگاه معلمان
بررسی رابطه بین کاربست مولفههای مدیریت کیفیت فراگیر و بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور استان تهران
بررسی و مقایسه مبانی معرفتشناسی و ارزششناسی دو نظریه «بوروکراسی» و «اقتضایی» در مدیریت آموزشی
بررسی انگیزشهای شغلی دانشجویان کارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی در دانشگاههای دولتی تهران براساس نظریه انگیزش موفقیت دیوید مک کلهلند
تاثیر استفاده از منابع قدرت در مدیریتهای آموزشی و اداری موسسات آموزش عالی شهر تهران در سال تحصیلی 73-74
بررسی تاثیر فیلم (تکنولوژی آموزشی) بر یادگیری بزرگسالان شرکت کننده در دورههای بلند مدت (کارشناسی ارشد) سازمان مدیریت دولتی در سال تحصیلی 1379-1380
تدوین و اعتبارسنجی استانداردهای آموزشی سیستم های مدیریت یادگیری الکترونیکی بر اساس طبقهبندی بازنگری شده بلوم
مقایسه عملکرد مدیران فارغالتحصیل رشته مدیریت آموزشی با مدیران فارغالتحصیل سایر رشتهها از نظر دبیران در شهرستان شیراز
ارزیابی کیفیت پایاننامههای کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت معلم
بررسی تاثیر طراحی آموزشی و سبکهای یادگیری بر نگرش دانشجویان به کسب و کار؛ (مطالعهی موردی: دانشجویان رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک دانشگاه تهران)
عناوین و موضوعات - بخش پنجم
ضرورت و امکان تغییر برنامه درسی مصوّب نظام آموزش عالی ایران به برنامه درسی تلفیقی (مطالعه موردی: گرایش مدیریت آموزشی، دوره کارشناسی)
بررسی تأثیر طرح تعالی مدیریت مدرسه بر بهبود کیفیت آموزشی در مدارس متوسطه دخترانه ناحیه یک تبریز در سال تحصیلی 96-95
بررسی میزان تأثیر استقرار سیستم مدیریت آموزش بر مبنای استاندارد ISO10015 بر اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت از دیدگاه کارکنان شرکت گاز استان اصفهان
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توسعه سازمانی در سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش کشور
بررسی ادراک معلمان ویژه از روشهای آموزشی دانشآموزان در خودمانده و مدیریت رفتار آنان
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مساله در دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی و اعتبارسنجی و امکانسنجی آن در آموزش عالی ایران
بررسی رابطهی میزان رشدیافتگی مدیران موسسات آموزشی بر اساس نظریهی خودتعیینگری (SDT) و سبکهای مدیریت تعارض آنان؛ یک مطالعه موردی
بررسی و مقایسه رابطه بین اثربخشی مدیرانی که از رشته مدیریت آموزشی فارغالتحصیل شدهاند با مدیران فارغالتحصیل از سایر رشتهها و ارتباط آن با سنوات خدمت مدیران از دیدگاه دبیران
بررسی رابطه بین اثربخشی مدیرانی که از رشته مدیریت آموزشی فارغ التحصیل شدهاند با مدیران سایر رشتهها و ارتباط آن با سنوات خدمت آنان از دیدگاه دبیران مقطع راهنمایی منطقه 10 شهر تهران
مطالعه نگرش دانشجویان رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی دانشگاه پیام نور واحد بهبهان در باب اهمیت و فایده دروس ارائه شده به آنها طی سالهای تحصیلی 1387-1385
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته علوم تربیتی (گرایش مدیریت و برنامهریزی آموزشی) از نظر اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه کاشان
طراحی چارچوب برنامه درسی کارآفرینی و ارزیابی برنامه درسی رشتههای کارشناسی مدیریت و برنامهریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیشدبستانی و دبستان از منظر آن
مطالعه تطبیقی راهنمای برنامه درسی دوره تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت آموزشی در دانشگاههای ایران و دانشگاههای منتخب آمریکا، استرالیا و مالزی
ارزیابی کیفیت ابعاد فردی، اقتصادی، اجتماعی و علمی دانشآموختگان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه تهران و خوارزمی